12 March 2010

Beberapa jam kemudian..

:) aku masih happy..aku happy dapat kenal seseorang dengan kapasiti pengetahuan yang agak banyak walaupun dalam mase yang singkat..kemudian aku teringat sesuatu, cerita lama..dulu aku penah rasa tak seronok bila aku macam keliru dengan dia..masa tu aku macam tak kenal dia..sebab caranya yang berubah, layanannya juga..sedih..geram..marah..tetapi masih sayang..semua sebab itu, macam tak kenal..dia pun pernah jugak..dia kata aku unpredictable..aku rasa masa tu dia rasa benda yang sama..tak kenal..hmm..pening..haha..

berbalik kat seseorang yang aku baru kenal tadi..sayangnya aku terpaksa jauhkan sedikit jarak aku dengan dia..alahai..da la memang jauh..lepas tu kena wujudkan beberapa dinding..huhu..tapi aku ok..masih happy..sebab aku tau dia memang perlukan itu semua..waa..memang bagus bila kita dapat kenal seseorang..

aku pikir lagi..gadis..aku ni unpredictable sangatkah? pelik dengan perkataan ni..aku adalah makhluk yang simple..aku jarang mengharapkan sesuatu..aku segan meminta..aku tak kisah memberi andai mampu..tapi kekadang memang aku cerewet..untuk beberapa benda..tapi sangat sedikit..unpredictablekah aku? makin pening..aku mau bermanja dengan bantal² kesayangan..aku mau menyelam dalam selimut..lain kali aku sambung pikir :p

until next time ;)

No comments: