22 August 2010

Saya Mau Renjatan!

Assalamualaikum,

Dengan penuh rasa sayu, gundah & rendah diri terciptalah post-entry yang ini. Sebak! Saya ingin berubah! Saya perlu berubah! Saya mau yang terbaik, jadi saya harus beri yang terbaik. Saya ingin melakukan yang terbaik. Saya ingin mampu melakukan segalanya yang terbaik. Saya ingin berubah menjadi lebih baik. Saya ingin lebih kuat & tabah. Saya ingin menjadi seorang yang berguna. Ya Allah, kuatkanlah diri ini. Keluarga saya, buah hati saya, doakanlah saya. Rakan-rakan, sokonglah niat saya ini. Saya perlukan renjatan. Renjatan yang mampu membuatkan saya teranjak ke satu tahap yang lebih baik. Saya maukannya (tak terdaya menyambung)

- kepada semua yang sentiasa di sisi & memberi sokongan, saya ucapkan banyak² terima kasih, akan saya ingat hingga ke akhir waktu

No comments: